خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910
خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910

بهترین آبچکان برای سینک جلوی پنجره

بهترین آبچکان برای سینک جلوی پنجره

این مقاله برای پاسخ گویی به یک سوال بسیار مهم و کاربردی با عنوان چه آبچکانی برای سینک جلو پنجره مناسب است تهیه گردیده است. اگر محل قرار گیری سینک شما در آشپزخانه به نحوی باشد که امکان نصب آبچکان های درون کابینت را نداشته باشید و محل قرار گیری سینک رو به پنجره باشد آنگاه آبچکان سینک جلوپنجره برای این نوع آشپزخانه مناسب است. قبلا در کنار سینک جلوپنجره آبچکان های رومیزی قرار می دادند اما از زمانی که آبچکان جلو پنجره به بازار آمد آن ها طرفداران زیادی پیدا کردند چرا که دقیقا مناسب آشپزخانه هایی طراحی شده اند که وجود پنجره اجازه نصب آبچکان دیواری را نداده و از طرفی ظاهر آبچکان جلو پنجره بسیار کاربردی و شکیل و زیبا طراحی شده است. آن ها همزمان چند آپشن را باخود به همراه آورده اند. بعنوان مثال حتی برای جای سینی هم مکانی تعریف کرده اند.

در هر آشپزخانه ای طراحی تناسب میان اجزای آن در اولویت قرار دارد مثلا اگر دیوار آشپزخانه از پنجره ای سرتاسری پوشیده شده است شما می توانید با استفاده از آپشن های رومیزی یا ایستا که یکی از آن ها آبچکان جلو پنجره است این محیط را کاربردی کنید. شاید برای چنین آشپزخانه ای همزمان نیاز به نصب جااسکاجی، جای سینی، جای سبد میوه شور، جا قاشقی و خیلی گزینه های دیگر که در این مقاله به آن نمی پردازیم باشد. تنها با تهیه یک محصول شما می توانید همه آن ها را در یک جا نصب کنید بدون آنکه به دیوار نیاز باشد. همانطور که می دانید محیط آشپزخانه باید به گونه ای طراحی شود که در تناسب با فضای اطراف و متناسب با نیاز کاربران در هر منزل باشد. با توجه به اینکه پلان آشپزخانه در هر ساختمان متفاوت است محل قرار گیری لوازمی همچون یخچال، سینک و اجاق گاز که از ارکان اصلی هر آشپزخانه می باشد در نقشه ی هر ساختمان فرق می کند اما برای طراحی هر آشپزخانه ای از یک سری اصول کلی استفاده می شود که فاصله مناسب سه عنصر اصلی کاربری یعنی محل نگهداری غذا و محل آشپزی و محل شست و شو یکی از این اصول است. آشپزخانه جزیره ای و نیاز به آبچکان پشت پنجره تصور کنید قرار است پلان آشپزخانه ای را طراحی کنید که در آن یک پنجره بزرگ یک سمت دیوار را گرفته است. دوست دارید هنگام شست و شوی ظروف در کجای آشپزخانه قرار داشته باشید؟ افراد معمولا تمایل دارند که سینک ظرفشویی در زیر پنجره قرار داشته باشد تا همزمان از منظره ای زیبا در هنگام شست و شوی ظروف لذت ببرند. آیا به این مساله فکر کرده اید که پس از شست و شوی ظروف آن ها را در کجا قرار  دهید؟ به طور معمول افراد از آبچکان برای قرار دادن ظروف استفاده می کنند. اما اگر سینک آشپزخانه رو به پنجره باشد امکان نصب آبچکان دیواری ممکن نمی باشد. توجه به اکسسوری آشپزخانه و انتخاب صحیح اکسسوری شاید دغدغه بسیاری باشد که در این مقاله قرار بر این است که درباره بهترین آبچکان برای سینک جلوی پنجره سخن بگوییم. از آنجا که آبکشی ظروف در هر منزلی به طور روزانه انجام می گیرد در بازار انواع مختلف آبچکان تولید شده است که در انواع آبچکان دیواری، آبچکان رومیزی و آبچکان پشت پنجره به بازار عرضه می شوند و این محصولات همه در مدل های یک طبقه و دو طبقه یافت شده که جنس آنها در انواع استیل، آبکاری و آلومینیوم است که در ادامه بصورت مفصل به شرح آنها می پردازیم تا بتوانید بهترین گزینه برای آشپزخانه هایی که سینک آن رو به پنجره است را پیدا کنید.

آبچکان پشت پنجره فرزند جدید اکسسوری های آشپزخانه

آبچکان پشت پنجره فرزند جدید اکسسوری آشپزخانه آبچکان دیواری جزو اولین نسل از اکسسوری های مربوط به سینک می باشد که در فضاهایی که پنجره جای دیوار را گرفته است امکان نصب آبچکان دیواری و داخل یونیت وجود ندارد چرا که در جلوی پنجره نمی توان کابینت نصب کرد و دیواری برای نصب آبچکان وجود ندارد، بنابراین این مدل آبچکان که برای یونیت 80، 90، 100 و 120 تولید می شود گزینه مناسبی برای آشپزخانه هایی که سینک آن در جلوی پنجره قرار دارد نمی باشد. یکی از مشکلات آشپزخانه هایی که سینک در جلوی پنجره قرار داشت عدم امکان نصب آبچکان دیواری بود و حتی تا چند دهه پیش افراد ناگزیر بودند که در چنین آشپزخانه هایی سبدی در روی سینک قرار داده و ظرف ها را در آن بچینند. برای حل این مشکل جا ظرفی رومیزی در انواع متنوع یک طبقه و دو طبقه طراحی شد که مزیت های خاص خود را داشت. به عنوان مثال آبچکان جنسیس که در مدل یک و نیم طبقه و یا آبچکان فلاور با طراحی خاص بدنه خود از انواع معروف جاظرفی های رومیزی است که حتی دارای سینی مخصوص جمع آوری آب ظروف در زیر آن می باشد. با طراحی جاظرفی های رومیزی جلوه زیباتری در آشپزخانه ایجاد شده اما باز هم این محصول برای آشپزخانه هایی که حجم بالایی از ظرف کثیف در طول روز تولید می کنند کفایت نمی کرد. اکنون که آبچکان پشت پنجره که محصولی جدید است به بازار آمده این گزینه بهترین انتخاب برای آشپزخانه هایست که سینک آن رو به پنجره کار گذاشته شده است. این محصول بسیار کامل، بزرگ، جا دار و کارآمد می باشد. در بیشتر مدل های این محصول قسمت های مختلفی همچون جاقاشقی، سبد میوه، جا لیوانی، جا اسکاجی و جای سینی تعبیه شده است. همینطور طراحی پایه های آن بگونه ایست که بعد از قرار دادن ظروف در آن و سنگین شدن وزن آن به عقب باز نمی گردد و تراز و تعادل خود را حفظ می کند. همینطور این مدل دارای ارتفاع بلند و مناسبی است تا شیر ظرفشویی در زیر آن قرار بگیرد. در اکثر مدل ها ارتفاع این محصول حدود 65 سانتی متر می باشد.

چرا انتخاب آبچکان ایستاده در آشپزخانه های با پنجره گزینه معقول تری است؟

این محصول به دو دلیل وارد بازار شد و محبوبیت خاصی پیدا کرد. اول اینکه در چنین آشپزخانه هایی امکان نصب آبچکان دیواری وجود نداشت و در ثانی جاظرفی های رومیزی نیز کوچک بوده و توانایی نگهداری جای زیاد ظروف را نداشتند از اینرو آبچکان رومیزی به عنوان فرزند جدید خانواده اکسسوری به بازار آمد که طراحی بسیار جا دار آن و استقامت در برابر وزن ظروف از مزیت های آن به حساب می آید.

رنگبندی و جنس متنوع

انواع جنس و تنوع آبچکان پشت پنجره این محصول در رنگ های نقره ای ، مشکی و سفید طراحی شده تا بتواند پاسخگوی نیاز همه ی مصرف کنندگان باشد. این رنگ ها به گونه ای طراحی شده اند تا محصولی که خریداری می کنید به راحتی با دکوراسیون و دیگر اکسسوری هایی که در آشپزخانه دارید هماهنگ باشد. در حال حاضر جنس این محصول در دو نوع آلومینیوم و استیل در بازار موجود است که هر دو دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند و در فضای مرطوب زنگ نمی زنند. سخن پایانی امیدوارم پس از خواندن این مقاله افرادی که قصد شناخت و تمایز بین انواع آبچکان را داشتند با این اکسسوری کاربردی آشنا شده و فرق آبچکان پشت پنجره با دیگر جا ظرفی ها را متوجه شده باشند.

سوالات متداول (بهترین آبچکان برای سینک جلوی پنجره)

جنس آبچکان از آهن با پروفیل ضخیم هستش که به رنگ کوره ای آغشته شده و زنگ نمیزند.
پایه های آبچکان در دو طرف سینک قرار می گیره و نصب خاصی احتیاح نداره و وزن ظروف به سمت پایه های آبچکان میفته به همین دلیل به هیچ عنوان بر نمیگرده.
آبچکان ها در سه سایز استاندارد هستند فقط کافیه سینک خودتون رو اندازه بزنید و از بین سه سایز 80 ،100 و120 نزدیک ترین سایز به سینک خودتون رو انتخاب کنید.یا برای انتخاب دقیق تر داخل واتساپ عکس سینک خودتون رو برای مشاوران ما ارسال کنید و تمام.
بله اما باید دقت کنید که از مدل ارتفاع کوتاه (45سانتی متر) تهیه کنید.
آبچکان های جلو پنجره در سه تنوع رنگی سفید،مشکی و نقره ای موجود هستند.

محصولات پر فروش

آبچکان پشت پنجره

13,500,000 

 

سایز

عرض

طول

ارتفاع

120

35 سانتی متر

87 سانتی متر

64 سانتی متر

100

35 سانتی متر

107 سانتی متر

64 سانتی متر

80

35 سانتی متر

127 سانتی متر

64 سانتی متر

آبچکان جلو پنجره ارتفاع کوتاه

13,500,000 

 

سایز

عرض

طول

ارتفاع

80

35 سانتی متر

87 سانتی متر

51 سانتی متر

100

35 سانتی متر

107 سانتی متر

51 سانتی متر

120

35 سانتی متر

127 سانتی متر

51 سانتی متر

1 دیدگاه در “بهترین آبچکان برای سینک جلوی پنجره

  1. هاشمی گفت:

    سلام به نظرم دو تا پایه جلوش باشه استحکام ش بیشتر میشه وزن ظروف و لنگر ایجاد شد عمرش خیلی کوتاه میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.