خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910
خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910

راهنمای خرید سطل زباله آشپزخانه

 

سطل زباله ریلی کابینتی از جمله پیشرفته ترین تجهیزات آشپزخانه است که افراد خانه دار در جست و جوی آن هستند. شاید با خود فکر کنید که سطل زباله توکار چه مزیت هایی دارد. برای پی بردن به مزیت های سطل آشغال داخل کابینت باید خود را به جای بانوی خانواده فرض کنید که در هنگام آشپزی و نظافت آشپزخانه چه درگیری هایی دارد.

حتما می دانید که بانوان امروزه اکثرا شاغل هستند و ترجیح می دهند برای خرید تجهیزات کابینت طوری هزینه کنند که آسایش آن ها فراهم شود. یکی از مواردی که بانوان منزل امروزه به آن توجه می کنند خرید سطل آشغال توکابینتی می باشد. این سطل ها داخل کابینتی بوده و به صورت کشویی باز و بسته می شوند. وجود ریل در کناره های سطل زباله کشویی حرکت آن را نرم و روان و به صورت کشویی کرده است.

تا اینجا دریافتیم که حرکت نرم و روان سطل آشغال ریلی قوی ترین دلیل برای انتخاب آن هست اما مطمئنا این موضوع تنها دلیل نمی باشد. دلیل دیگر بانوان منزل کم شدن بوی زباله می باشد. درب این سطل ها به صورت فیکس و ثابت می باشد و سطل پس از بازگشت حرکت ریلی در زیر درب شاسی قرار می گیرد که باعث می شود بوی زباله کمتر انتشار بیابد.

یکی دیگر از دلایل خرید بانوان که امروزه مد بالایی به خود گرفته است مساله بهداشت و آنتی باکتریال شدن سطل های ریلی است. یکی از وظایف بشر امروزی مراقبت از محیط زیست و سالم نگهداشتن محیط است. سطل زباله کابینتی پلاستیکی دارای پلاستیک آنتی باکتریال است که میکروب ها در آن امکان رشد ندارند. وقتی جلوی رشد میکروب های زباله گرفته می شود امکان انتشار بوی بد زباله نیز از بین می رود.

 چهار مدل معروف سطل زباله ریلی

رنج قیمتی سطل های آشغال ریلی با توجه به نوع برند خارجی یا ایرانی و کیفیت کار متفاوت است. در اینجا به معرفی چند نمونه ازانواع  سطل های زباله داخل کابینت می پردازیم تا شما ذهنیتی از خرید برایتان ایجاد شود.

1- سطل زباله کابینتی درب بازشو

سطل زباله توکار کابینتی درب بازشو

سطل های زباله در چهار شکل مختلف از نظر کارایی و نحوه حرکت طراحی شده اند.یکی از انواع مدل های سطل زباله مدلی است که به کمک درب باز می شود.همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید این محصول دارای قطعه ای فلزی است که به درب کابینت متصل می شود. وقتی که درب کابینت را باز می کنید همراه با باز شدن درب کابینت قطعه پلاستیکی سطل را به بیرون می کشد. این قطعه در کف کابینت از کف به سطل نصب شده است و باعث حرکت آن می شود.سطل زباله داخل کابینت متوسط درب بازشو آدلان یکی از نمونه های این مدل است که در پایین به عنوان مثال ویژگی های این محصول را ذکر می کنیم.

فرض کنید که وارد فروشگاهی شده اید که این محصول را برای فروش گذاشته است. مدل این محصول سطل زباله داخل کابینت متوسط درب بازشو آدلان است. این محصول را می توانید با ریل تاندم و یا ریل ساچمه ای بنا به انتخاب خودتان تهیه کنید. ریل تاندم یکی از پیشرفته ترین انواع ریل است که باعث حرکت روان اجسام به داخل کابینت می شود. با نصب این ریل سطل زباله شما آرام و بی صدا به درون کابینت حرکت می کند. ریل ساچمه ای نیز نوع دیگری از ریل است که قیمت مقرون به صرفه تری دارد. رنگ این سطل آشغال ریلی طوسی ست و دو مخزنه می باشد. شاسی محصول فلزی و خود سطل ها پلاستیکی می باشند. برای نصب سطل زباله روی درب باز شو به یک دریل و چند پیچ احتیاج دارید. سطل زباله داخل کابینت درب بازشو به گونه ای طراحی شده است که باید فریم فلزی آن را در قاب کابینت قرار داده و به وسیله دریل و پیچ آن را به کف کابینت ثابت کنیم. این محصول دارای قطعه ای فلزی است که به درب کابینت متصل می شود. لذا با باز کردن درب کابینت سطل زباله نیز به کمک اهرمی که به درب نصب شده است به بیرون کشیده شده و باز می شود.این محصول دو مخزنه می باشد. در واقع این سطل زباله توکار سایزی متوسط داشته و مخصوص یک خانواده 5 نفره است. با خرید سطل های زباله دو مخزنه به محیط زیست و بهداشت خود کمک می کنید و در امر جداسازی زباله ی تر و خشک مشارکت کرده اید.

اما مدل دیگری که قصد داریم به شما معرفی کنیم سطل زباله پلیکان می باشد. سطل زباله دو مخزنه ریلی استیل پلیکان دارای جنس استیل بوده که درخشش و جلای خاص خود را دارد. سازنده این محصول شرکتی ترکیه ای می باشد. این محصول دارای درب اتومات و عملکرد ریلی است که بدون نیاز به برداشتن درب سطل با باز کردن درب  به بیرون هدایت می شود..

 

2- سطل آشغال ریلی روی درب نصب شو

سطل زباله ریلی روی درب نصب شو

یکی دیگر از مدل های سطل زباله داخل کابینتی مدل روی درب نصب شو می باشد. این محصول را به روی درب کابینت فیکس می کنیم و وقتی درب کابینت را باز می کنید محصول روی درب حضور دارد.سطل زباله روی درب کابینت آدلان مدل 817 نمونه ای از این مدل می باشد که در پایین به شرح ویژگی های آن می پردازیم.

سطل زباله روی درب کابینت مدل 817 یکی دیگر از مدل های متفاوت برند آدلان است که در اینجا بدان اشاره می کنیم. برخلاف  مدل بالا که اهرمی برای اتصال به درب داشت و پس از باز کردن درب به بیرون کشیده می شد محصول 817 آدلان دقیقا به روی درب نصب شده و با باز کردن درب آن را روی درب مشاهده می فرمایید. جنس پلاستیک سطل های زباله برند آدلان از نوع پلاستیک نانو بوده که آنتی باکتریال می باشند. محصولات آدلان دارای 30 ماه گارانتی می باشند.

یکی از سوالاتی که برای تهیه کنندگان این محصول پیش می آید سنگینی سطل به روی درب کابینت است. آن ها می خواهند بدانند که آیا سطل بر روی درب سنگینی می کند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این محصول طوری طراحی شده است که وزن آن را درب به راحتی تحمل می کند و توسط قطعاتی محکم به درب نصب می شود.

3- مدل سطل زباله با دست بازشو

سطل آشغال کابینتی با دست باز شو

در برخی از مدل های سطل کابینتی فریم محصول به گونه ای طراحی شده است که دست در پشت آن قرار گرفته و امکان بیرون کشیدن سطل با دست وجود دارد. در واقع این مدل دارای دستگیره مخصوص برای بیرون کشیدن آن می باشد.

سطل زباله کابینتی کشویی 710 آلبا یکی از این مدل هاست که با دست باز می شود. این محصول تک مخزنه بوده و سایزی کوچک دارد که 17 لیتری است. این محصول ساخت برند آلبا می باشد.برند آلبا یکی از سازنده های اکسسوری آشپزخانه محسوب می شود. سطل های زباله آلبا همه طوسی رنگ بوده و در سایز های مختلف برای مصرف کنندگان تهیه شده است.

انواع  مخزن سطل زباله توکار کابینتی

سطل های داخل کابینتی در مدل های متنوع از نظر تعداد مخزن در بازار وجود دارند. برخی از آن ها تک مخزنه و برخی دیگر دو مخزنه می باشند. همینطور مدل سه مخزنه و چهار مخزنه نیز در بازار وجود دارد. در اینجا به معرفی یکی از مدل ها که تک مخزنه است می پردازیم تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید.

سطل زباله 840 آدلان یکی از مدل هایست که برخی از مصرف کنندگان که  امکان تهیه ی سطل زباله دو مخزنه را نداشته به خرید سطل زباله تک مخزنه اکتفا می کنند. سطل زباله ریلی بزرگ آرام بند تک مخزنه دارای ریل تاندم که حرکتی روان و بی صدا دارد می باشد. این محصول جزو سطل های بزرگ می باشد و برای خانواده ای 4 تا 6 نفره کفایت می کند. این محصول دارای فریمی فلزی و سطل پلاستیکی می باشد.مخزن آن بزرگ بوده و مقدار زیادی زباله در آن جای می گیرد. محل نصب سطل زباله توکار کابینت معمولا در زیر سینک و یا کابینت نزدیک به آن در نظر گرفته می شود. وقتی این محصول در دسترس شما باشد پس از انجام کار شست و شو درب کابینت را باز کرده و محصول که بر روی درب کابینت متصل شده است با باز کردن درب به بیرون می آید. در این بین دیگر نیاز نیست برای برداشتن درب سطل زباله تلاش کنید و محصول خود بیرون آمده و در زیر دست شما برای خالی کردن زباله در آن قرار می گیرد

در پایان باید بگوییم که سطل زباله ریلی در انواع برندهای آدلان، آلبا و پلیکان و ملونی در فروشگاه ایما یراق وجود دارند که می توانید در میان مدل ها محصول مخصوص کابینت خود را پیدا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.