خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910
خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910

سبد تکمیلی کابینت

آشپزخانه ای مجهز با سبد تکمیلی کابینت

کابینت های آشپزخانه بخش ضروری هر آشپزخانه هستند و اهمیت آنها بر هیچ کس پوشیده نیست. آشپزخانه پرترافیک ترین نقطه ی منزل می باشد و ضروری است در این مکان امکان دسترسی به همه چیز ممکن باشد. در این نقطه بسیاری از مهمانی ها و وعده های غذایی سرو می شود که باید ظاهری سازمان یافته و قابل دسترس داشته باشد. کابینت های آشپزخانه از نظر مجهز بودن به ادویه جات، مواد غذایی، ظروف ، وسایل آشپزی، مواد شوینده و سایر موارد وسایلی کاربردی و بسیار مفید هستند. انتخاب تجهیزات تکمیلی مناسب کابینت آشپزخانه انتخابی ضروری است که کیفیت آن مهم بوده و باید به گونه ای انتخاب شود که چندین دهه برای ما کار کند.

سبدهای تکمیلی کابینت از جمله تجهیزات ضروری هر آشپزخانه ای هستند که دسترسی کامل به لوازم ضروری آشپزخانه را فراهم کرده و به فضای ذخیره کابینت می افزاید و آن را سازماندهی می کند. در اینجا به مزایای استفاده از سبد تکمیلی کابینت می پردازیم.

مزایای استفاده از سبد تکمیلی کابینت

بهینه سازی فضای کابینت ها

انواع مدلهای سبد تکمیلی کابینت_ایما یراق

شما می توانید فضای ذخیره کابینت خود را تا درصد قابل توجهی افزایش دهید. با نصب این محصول و قرار دادن هر چیزی در جای خود می توان نهایت استفاده را از فضا برد. همه چیز در محل مرتب و منظم قرار گرفته و آشپزخانه شکلی آراسته به خود می گیرد.

وضوح دسترسی به اقلام

با نصب این تجهیزات  شفافیت و دسترسی به همه چیز افزایش می یابد. شما می توانید هر محصولی را در کابینت خود از هر زاویه ای ببینید. در صورت عدم دسترسی به وسایل ممکن است فراموش کنید که آنها را کجا گذاشته اید و مجبور به خرید دوباره آنها شوید یا ممکن است برای دسترسی به اقلامی که در ردیف های پشتی کابینت چیده اید همه ی کابینت را دچار بهم ریختگی کنید. اما با قرار دادن هر چیز در مسیری مشخص دیگر نگران هزینه های اضافی یا بهم ریختگی کابینت خود نخواهید بود.

با استفاده از تجهیزات تکمیلی آشپزخانه کلیه ملزومات آشپزخانه به روشی موثر ساماندهی میشوند. با چیدمان مناسب همه ی ملزومات آشپزخانه با آسودگی خاطر به آشپزی در این محیط بپردازید.به عنوان مثال با نصب سوپری جا ادویه می توان به تمام شیشه ها و بطری های ادویه بدون دردسر بهم ریختن چیدمان کابینت دسترسی پیدا کرد.

طبقه بندی آشپزخانه

با نصب این محصول فضای آشپزخانه طبقه بندی شده و ظروف و مواد غذایی هر کدام در طبقه خاص خود قرار می گیرد. این کار علاوه بر ایجاد نظم سبب افزایش راندمان فعالیت شما در این محیط می شود. شما به راحتی هر چیز را پیدا خواهید کرد و در محیطی سازمان یافته فعالیت خواهید کرد.

قدرت تحمل وزن بالا

همواره یکی از دغدغه های که در محیط آشپزخانه وجود دارد حجم کم یخچال برای چینش مواد غذایی می باشد.از طرفی هر قدر هم که یخچال فضال بزرگتری داشته باشد باز هم خیلی مواقع نمی توان مواد غذایی را در آن جای داد  چرا که باعث سنگین شدن آن می شود.شما می توانید حجم زیادی از اقلام را همچون بطری ها، کنسروها، و  ادویه جات را به جای یخچال درون نظم دهنده های کابینتی ذخیره کنید. اگر به درستی از این محصولات استفاده کنید هرگز دچار آسیب نخواهند شد.

امکان نصب بی دردسر

یکی از مزیت های جالب این محصولات نصب بسیار آسان آن ها می باشد. اگر خانم یا آقای دست به آچاری باشید نصب این محصول برای شما مثل آب خوردن خواهد بود. سبدهای ریلی تنها با کمک دریل و چند پیچ به دیواره کابینت نصب می شوند. با استفاده از راهنمای نصب آن آنرا به آسانی نصب کرده و مقداری از پول خود را پس انداز کنید.

اما چنانچه احساس می کنید که نصب این محصول برای شما سخت می باشد از یک متخصص کابینت کمک بگیریید.

راندمان و ایمنی بالا

تجهیزات آشپزخانه راندمان و ایمنی بالایی برای ذخیره وسایل آشپزخانه دارند.با وجود سبدهای ریلی دیگر نیازی به اسکوات یا خم شدن برای به دنبال اقلام ضروری گشتن  نمی باشد. تنها کافی است با فشار اندکی سبد را به کمک حرکت ریلی به بیرون کشیده و مواد غذایی مورد نیاز خود را بردارید. همینطور کودک شما به راحتی می تواند وارد آشپزخانه شود بدون اینکه نگران آسیب و صدمه ای باشید.

تمیز و پاکیزه ماندن محیط آشپزخانه

سبدهای تکمیلی آشپزخانه با برقراری نظم در محیط آشپزخانه به حفظ بهداشت و پاکیزگی این محیط کمک می کنند. با نصب این محصول بسیاری از وسایل جای مشخصی پیدا کرده و از ریخت و پاش بیهوده در محیط آشپزخانه جلوگیری می شود.

انواع سبد های کاربردی درون کابینت

سبد ریلی مناسب برای کابینت کنج

سبد کنج کابینت__ایما یراق

کنج های کابینت فضایی هستند که معمولا بی استفاده باقی می مانند. با استفاده از سبدهای مخصوص کنج می توان از این فضا استفاده بهینه کرد و وسایل زیادی در آن جای داد. سبدهای مخصوص کنج به وسیله حرکت ریلی چرخیده و برای استفاده از کنج بیرون می آیند.

مکانیزم پیشرفته به کار رفته در این نوع سبد ها باعث شده تا به کمک چرخش و بیرون آمدن علاوه بر دسترسی راحت تر به فضای پرتی همچون بین دو کابینت که امکان دسترسی وجود ندارد،دسترسی راحت و کاملی داشته باشید.

سبد سوپری و جا بطری

سبد سوپری جا بطری داخل کابینت__ایما یراق

چیدمان بطری های روغن و آب معدنی در طبقه های معمولی ام دی اف  به دلیل ارتفاع زیاد ظاهر جالبی نخواهد داشت. یکی از فاکتورهای مثبت سبدهای تکمیلی ریلی  چیدمان این بطری ها در روی درب سوپری یا در داخل سبد ریلی به صورت منظم و مرتب می باشد.

یافتن فضایی مناسب برای جای برنج و حبوبات

سطل برنج و حبوبات ریلی__ایما یراق

یکی از انواع سبدهای تکمیلی آشپزخانه جا حبوبات و جا برنجی می باشد. جا حبوباتی محصولی بی نظیر در نوع خود می باشد که می توان حبوبات گوناگون را در آن دسته بندی کرد. این ظرف از نوع پلاستیک مرغوب و آنتی باکتریال تهیه شده که بر روی فریم ریلی خود در درون کابینت نصب می شود.

جا برنجی نیز یکی دیگر از تجهیزات ضروری است که با قرار گیری بر روی فریم فلزی ریلی می توان به راحتی به آن دسترسی داشت و دیگر نیازی به قرار دادن کیسه برنج در انباری نخواهید داشت. شما در هنگام آشپزی به راحتی پیمانه های برنج خود را اندازه گیری کرده و از وجود این محصول در آشپزخانه تان لذت می برید.

سبد مواد شوینده

سبد مواد شوینده__ایما یراق

این محصول معمولا از پهلو درون کابینت نصب می شود و در برخی موارد بر پشت درب کابینت قابل نصب است. مواد شوینده معمولا در کابینت زیر سینک نگهداری می شود که اگر این فضا طبقه بندی نباشد با برداشتن هر قلم کالا این فضا دچار بهم ریختگی می شود. سبد مواد شوینده محصولی بسیار مناسب برای سرو سامان دادن به این فضا می باشد.

سبد سیب زمینی پیاز

سبد سیب زمینی و پیاز ریلی__ ایما یراق

سیب زمینی و پیاز از جمله سبزیجاتی است که معمولا در یخچال نگهداری نمی شود اما قرار دادن آن در گوشه ای از آشپزخانه هم جلوه ای زیبایی نخواهد داشت و دکوراسیون داخلی آشپزخانه ناقص می شود. از اینرو بهتر است سیب زمینی پیاز را درون سبد ریلی مخصوص خود قرار داد و به راحتی از آن استفاده کرد.مزیت استفاده از این مدل سبد ها این است که می توانید ارتفاع آن را به دلخواه خود انتخاب و نصب نمایید و همچنین پس از هر بار استفاده می توان آن را به داخل یونیت کابینت بازگرداند.

جاقابلمه

جا قابلمه یکی دیگر از تجهیزات جالبی است که در آشپزخانه های لوکس از آن استفاده می شود. با نصب این محصول قابلمه ها با ظاهری آراسته درون کابینت قرار می گیرند.

سبد چند منظوره ریلی

سبد چند منطوره ریلی__ایما یراق

ممکن است در آشپزخانه خود قصد داشته باشید از سبدی استفاده کنید که در هر طبقه آن چند مدل از اقلام منزل را بچینید. با خرید این محصول و دارا بودن سه طبقه می توان مواد غذایی همچون بسته ماکارونی ، ژله، سیب زمینی پیاز یا قوطی کنسروی را در آن قرار داد.

راهنمای انتخاب سبد ریلی متناسب با نیاز

میزان تحمل وزن

این محصول قابلیت تحمل وزن از 15 تا 40 کیلوگرم را دارد. استفاده از ریل ساچمه ای و ریل تاندم در این محصول مقاومت خوبی به این محصول بخشیده است.

انواع مکانیزم ریلی در تجهیزات آشپزخانه

در برخی از مدل های این محصول ریل از پهلو به دیواره کابینت فیکس می شود و در برخی از مدلهای دیگر ریل از کف نصب می شود که انتخاب نوع نصب ریل به محصولی که انتخاب می کنید و همینطور فضایی که در اختیار دارید بستگی دارد.

مدل ریل از پهلو

مدل نصب ریل از پهلو مخصوص سبدهایی است که عرض کمتر و ارتفاع بیشتری دارند. با فیکس شدن این محصول از پهلو سبد به صورت ثابت و بدون لق زدن به دیواره کابینت فیکس می شود.

مدل ریل از کف

این مدل مخصوص سبدهایی است که عرض آنها پهن تر و ارتفاع آنها کمتر می باشد. چنانچه ارتفاع محصول زیاد باشد  ریل از کف مناسب نصب در کابینت نمی باشد چرا که امکان لق زدن سبد وجود دارد.

ریل ساچمه ای یا تاندم

ریل های ساچمه ای یا تاندم از مرغوبترین انواع ریل است که در بین کابینت سازان زیاد به کار می رود. برای نصب این محصول به دیواره کابینت از ریل های ساچمه ای یا تاندم استفاده می کنند. این ریل ها قدرت تحمل وزن بالایی دارند و تعادل خود را از دست نمی دهند. ریل ساچمه ای با حرکت ریز ساچمه ها حرکتی نرم و روان دارد و در دو نوع ساچمه ای دو تکه و سه تکه تولید می شود که نوع سه تکه آن قابلیت استفاده در عمق بیشتری دارد و در این محصولات نیز از نوع ساچمه ای سه تکه استفاده شده است.

در مورد ریل تاندم باید گفت که پیشرفته ترین ریل بازار است و قدرت تحمل وزن تا 50 کیلوگرم را دارد. این ریل حرکتی بسیار نرم و سبک دارد و شدت بستن حس نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.