خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910
خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910

معرفی انواع مدل های پریز توکار

انواع مدل های پریز توکار

وقتی صحبت از پریز توکار کابینت می شود با طیف گسترده ای از انواع این محصول برای رفع نیازهای مختلف روبرو می شویم. این محصول به تازگی در بین خانه داران و طراحان دکوراسیون داخلی طرفداران گسترده ای یافته است. همچنین از این محصول در آشپزخانه های جزیره ای که دیوارها در آن حذف شده اند بسیار کاربردی می باشد. این محصول به دلیل طراحی ظریف و کیفیت بالا و صرفه جویی در فضا چه در محیط کار و چه در منزل بسیار محبوب شده اند. آنها قابلیت نصب آسان داشته و مجهز به پورت USB برای شارژ تلفن همراه نیز می باشند. همچنین برخی از انواع این محصول دارای شارژر وایرلس و پورت شبکه می باشند. امروزه با توجه به اینکه هر یک از اعضای خانه تلفن همراه یا دیگر وسایل هوشمند از قبیل تبلت و موارد دیگر در اختیار دارند نیاز به پریز برق در خانه افزایش یافته است. بدون نصب پریز توکار ناچار به استفاده از کابل های شل و ول و نامنظم در فضای خانه می شویم که دکوراسیون داخلی منزل ما را به هم می ریزد. این محصول همینطور قابل نصب در محیط های اداری است که میزهای آن پر از وسایل برقی مختلف است و نیاز به پریز توکار یک ضرورت محسوب می شود.

برای نصب این محصول بهتر است پیشخوان یا ام دی افی را انتخاب کنیم که ترجیحا نزدیک به پریز برق باشد تا نصب آسانتری داشته باشیم. با توجه به شکل ظاهری محصول محل مورد نظر را برش می دهیم تا آن را در آن محل نصب کنیم. نصب این محصول بسیار ساده و آسان می باشد و بوسیله چند پیچ در جای خود فیکس می شود. ارتفاع محصول را در محل نصب اندازه گیری کنید.

قبل از خرید پریز توکار از خود سوالات زیر را بپرسید:

چقدر می خواهید هزینه کنید؟

از کدام مدل لمسی ، یا دکمه دار یا موتور دار قصد دارید  استفاده کنید؟

چه مقدار فضای نصب در اختیار دارید؟

محصولی که مد نظر دارید چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

آیا می خواهید همسطح با میز یا پیشخوان باشد یا از آن بیرون بیاید؟

انواع مدل های پریز توکار

اگر بخواهیم مدل های پریز توکار را بررسی کنیم آنها در شکل های مستطیلی شکل، استوانه ای ،دیواری، کنج،گرد موجودند که برخی از این مدل ها دکمه ای، برخی دیگر لمسی ،وبعضی موتوردار می باشند. در این مقاله به معرفی مدل های پریز توکار به صورت مفصل می پردازیم.

پریز توکار مستطیل شکل

این محصول دو تا حداکثر 3 سوکت برق دارد و در برخی مدل ها (پریز توکار میز 10024) دارای پورت USB، پورت شبکه، تلفن، شارژر وایرلس، میکروفن، HDMI، VGA می باشند که با توجه به ویژگی هایشان هر محصول قیمت متفاوتی دارد. برای خرید این مدل محصول بررسی کنید که به چه فاکتورهایی برای رفع نیازتان به این محصول احتیاج دارید. سپس با در نظر گرفتن آپشن های مربوط به محصول آن را انتخاب کنید.

پریز توکار استوانه ای

از دیگر مدل های کم جا و خوش رخ مدل استوانه ای این محصول می باشد. برخی مدل های این محصول در جنس استیل و مدل الکترا تولید می شوند. از ویژگی های انواع این مدل می توان به قابلیت آسانسوری برخی مدل ها، محافظ نوسان برق،و شارژر USB  اشاره کرد. ویژگی جالب دیگری که این محصولات دارند شارژر وایرلس می باشد که می توانید گوشی آیفون خود را بدون اتصال به برق شارژ کنید.

مدل کنج

پریز روکار استیل کنج تنها مدلی است که بصورت روکار نصب شده و مناسب فضای کنج دیوار می باشد. این مدل استیل بوده و استیل آن از نوع 304 بوده که یکی از بهترین انواع استیل است.عرض این مدل 12 سانتی متر و ارتفاع آن 5/46 سانتی متر است. این مدل دارای 4 سوکت برق می باشد.

مدل دیواری

پریز توکار اینزرت از انواع مدل های توکار دیواریست که دارای 3 سوکت برق، 1 پورت شبکه، 2پورت شارژر USB  و یک پورت USB-Data می باشد. این مدل به صورت دیواری نصب می شود و هم مناسب نصب در منزل و هم مناسب دفاتر اداری است که در آن به چند سوکت برق و پورت USB نیاز است.

مدل گرد

مدل گرد از جمله مدلهای جدید بازار است که از قابلیت هایی همچون سوکت برق، پورت عبور کابل ، پورت شبکه، پورت شارژر USB و شارژر وایرلس برخوردار است. این مدل با کمک برش در صفحه درون آن جای می گیرد. این مدل برخلاف مدل استوانه ای بصورت آسانسوری بیرون نمی آید بلکه باید درب آن را برای استفاده باز کنیم. برای نصب این مدل قطر آن را اندازه گیری کرده و صفحه ام دی اف را به اندازه آن برش می دهیم.

پریز موتوردار لمسی

پریز موتوردار لمسی با قابلیت حرکت آسانسوری

حضور دکمه لمسی در روی سطح این مدل سبب می شود که محصول بصورت خودکار از جای خود بیرون بیاید. به دلیل حرکت خودکار این محصول به مدل موتوردار معروف است. این مدل دارای دکمه بلوتوث جهت اتصال به اسپیکر، محافظ نوسان برق، و شارژر USB  می باشد.

کیستون یدک شبکه

کیستون یدک شبکه برای تغییر پورت به صورت دلخواه

همانطور که از نام این محصول مشخص است به صورت یدک و جانبی بر وسایل دیگر همچون پریزهای دیواری و پریز توکار اضافه می شوند تا امکانات و ویژگی های آن ها را بالاتر ببرند. این مدل از یک سمت به کابل شبکه متصل می شود و سمت دیگر آن به پریز متصل می شود.

رنگ مدل ها

پریز توکار در رنگهای نقره ای، خاکستری، طلایی و مشکی در بازار موجودند که رنگهای آن جزو رنگهای کاربردی در دکوراسیون داخلی می باشد. این رنگها به آسانی با وسایل آشپزخانه یا دیگر محیط ها قابل هماهنگی است و از رنگهای لوکس به شمار می رود. به عنوان مثال کاربرد رنگ نقره ای در محیط آشپزخانه جلوه ای دلپذیر ایجاد می کند چراکه بیشتر وسایل آشپزخانه دارای رنگ استیل و درخشش می باشد و رنگ نقره ای به آسانی با وسایل ست می شود. همینطور رنگ مشکی مناسب فضای اداری است و با میز و دستگاه های برقی در این محیط  که اکثرا مشکی می باشند به سادگی ست می شود. رنگ طلایی و خاکستری نیز از جمله رنگهای جذاب برای کاربرد در دکوراسیون داخلی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.