خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910
خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910

آبچکان دیواری را بهتر بشناسید

آبچکان دیواری را بهتر بشناسید-ایما یراق

از زمانیکه طراحی نقشه آشپزخانه ها به صورت جزیره ای و یا آشپزخانه های اوپن شکل گرفت نیاز به انواع جدید آبچکان ملموس تر قرار گرفت. آبچکان دیواری یکی از انواع دسته های آبچکان است که شکل و طراحی آن با توجه به دکور آشپزخانه در رنگ های سفید، نقره ای و مشکی تولید و ساخته می شود.

در این مقاله قصد داریم درباره علت استفاده از آبچکان دیواری و نحوه نصب صحیح آن سخن بگوییم. همانطور که می دانید در هر آشپزخانه ای در فضای اطراف سینک کار شست و شو انجام می گیرد. پس باید آبچکان را در اطراف سینک نصب کنیم تا آب ظروف درون سینک خالی شود.

شکل و طراحی آبچکان دیواری

آبچکان های دیواری در سایز ها و جنس های مختلفی طراحی شده اند. مثلا برخی از مدلهای آن استیل و برخی دیگر آبکاری هستند. هر چه تعداد میله های طراحی شده برای قرار دادن بشقاب درون آبچکان بیشتر باشد قدرت تحمل آبچکان نیز بالاتر می رود.

آبچکان دیواری برای خشک کردن ظروف شسته شده در آشپزخانه هایی که امکان نصب آبچکان داخل کابینت را ندارند طراحی شد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه ایما یراق تهیه کنید.

سایز مناسب آبچکان دیواری چگونه تعیین می شود؟

مهم ترین چیزی که در هنگام انتخاب آبچکان دیواری باید مد نظر قرار دهید سایز آن می باشد. یک آبچکان دیواری مناسب بزرگتر از سایز سینک نباید باشد چرا که آب ظروف شسته شده باید درون سینک تخلیه شود.

برای خرید این محصول ابعاد سینک خود و فاصله کف تا سقف محلی که میخواهید آبچکان را نصب کنید اندازه گیری نمایید. توجه داشته باشید که فاصله اندازه گیری باید به گونه ای باشد که ارتفاع آویز کردن بشقاب درون میله های آبچکان در نظر گرفته شود.

نحوه نصب انواع آبچکان دیواری

برای نصب آبچکان آویز دیواری باید چند نکته را در نظر بگیرید.اولین نکته این است که نصب چنین محصولاتی دقیقا باید طبق دستورالعمل سازنده این محصول انجام گیرد.

نکته دوم میزان باری است که بر روی این محصول آویزان می کنید. توجه داشته باشید که آبچکان را باید تا حدی سنگین کنید که قدرت تحمل بار سنگین را داشته باشد.

اگر آبچکان از استحکام کافی برخوردار نباشد ممکن است ظروف سنگین ریزش کرده و آبچکان از هم بپاشد.

دسترسی آسان

یکی از مزیت های نصب آبچکان دیواری امکان دسترسی آسان آن می باشد. شما در حالیکه از هر زاویه ای به آبچکان دسترسی دارید باید مراقب باشید که تعداد ظروف در وزن متناسبی با آبچکان قرار گیرد.

نحوه تمیز کردن آبچکان

آبچکان های دیواری معمولا در دو نوع استیل و آبکاری رایج تر هستند.همانطور که می دانید ظروف فلزی دارای لکه شده و باید آن ها را به گونه ای تمییز کرد که جای لکه بر آن باقی نماند. برای نظافت آبچکان آویز دیواری نیز از سرکه یا جوش شیرین می توان کمک گرفت. سرکه یا جوش شیرین به آسانی لکه ها را در خود حل می کند. برای تمیز کردن آبچکان سرکه یا جوش شیرین را به بدنه آبچکان اسپری کنید، سپس با مسواک بدنه آبچکان را سرکه آلود کنید. اجازه دهید چند دقیقه سرکه یا جوش شیرین بر بدنه آن باقی بماند. سپس آبچکان را بشویید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.