خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910
خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910

جدیدترین دیزاین کمد دیواری ریلی 2020

جدیدترین دیزاین کمد دیواری ریلی 2020

امروزه بیشتر خانه ها در شکل آپارتمان و کوچک ساخته می شوند که افراد را دچار مشکلاتی چون کمبود فضا برای جای دادن وسایل خود می کند.حتما شما نیز به دنبال چاره ای اساسی برای رفع این مشکل می گردید.یکی از راه حل های خوب در حل این مشکل طراحی و نصب کمد دیواری است.کمد های دیواری در دو شکل معمولی و ریلی قابل نصب هستند که امروزه به منظور راحتی بیشتر، انتخاب افراد گزینه دوم یعنی نوع ریلی آن هست چرا که با حرکت درب بر روی ریل فضای مورد نیاز بدون آنکه نیاز به باز کردن درب به شکل لولایی باشد در اختیار ما قرار می گیرد. لازم به ذکر است باز کردن درب کمد به کمک لولا سبب می شود درب  فضایی را در اتاق اشغال کند که مطلوب حال ما نیست.

از آنجا که مساحت منازل روز به روز کوچکتر می شود انتخاب اکثر افراد امروزه نصب کمد دیواری هایی با درب های ریلی می باشد. چوب، شیشه، گلاس، و ام دی اف از دسته موادی هستند که در جنس این وسیله کاربرد دارند. انتخاب نوع جنس بسته به نوع کاربری و مصرف شما دارد مثلا اگر استحکام این وسیله مورد نظر شما باشد جنس چوب از استحکام بالاتری برخوردار هست.

کمد دیواری ریلی معمولا در اتاق، فضای زیر پله یا حتی آشپزخانه قابل نصب است و طراحی ظاهری آن کاملا بستگی به نوع استفاده شما از این فضا دارد.لکن گزینه هایی به منظور کاربردی و بهینه کردن فضای داخل کمد دیواری به بازار عرضه شده که اکسسوری کمد دیواری نام دارد. در ادامه به معرفی دسته ای از اکسسوری های کمد دیواری می پردازیم.

طراحی داخلی کمد دیواری با در نظر گرفتن نیاز شما صورت می گیرد.در طرح های قدیمی کمد دیواری با قفسه بندی و نصب کشو برای لوازم فضا در نظر گرفته می شد اما امروزه کمد های دیواری به شکل ریلی طراحی شده و برای دکوراسیون داخلی آن از اکسسوری های مخصوص کمد استفاده می شود که به فضای بی روح آن آب و رنگ بخشیده و اتاق شما را صفا می دهد. اکثر اکسسوری های کمد دیواری بصورت ریلی طراحی شده و مجهز به سیستم آرامبند می باشند. این ویژگی سبب می شود که با کمک ریل وسیله مورد نظر را از داخل اکسسوری کمد برداشته بدون آنکه کمترین بی نظمی ایجاد شود.

جعبه جواهرات، جا کمربند، جا کراوات، جای کفش، میز اتو و سبدهای حصیری ریلی از جمله مهم ترین اکسسوری های داخل کمد دیواری محسوب می شوند.نصب این محصولات که طراحی فوق العاده عالی دارند در منزل خیره کننده به نظر می رسد.این محصولات بهترین گزینه برای نیاز شما به فضایی بزرگ همراه با جداکننده خواهد بود.

در هر جایی که فضا محدود شده و ظاهر اهمیت دارد اکسسوری کمد دیواری به کمک می آیند.با نصب این محصولات فضای اتاق را بهینه و سازمان یافته خواهیم کرد. در ادامه بصورت مختصر به معرفی ویژگی های این محصولات می پردازیم.

معرفی مدل های اکسسوری

رگال سقفی آسانسوری

رگال سقفی آسانسوری ریلی مخصوص کمد دیواری

این رگال برای نصب لباس در ارتفاع بالا مورد استفاده قرار می گیرد و در وسط آن میله ای تعبیه شده که به کمک آن بتوانیم رگال را از بالا به پایین بکشیم و لباس مورد نظر را برداریم. طراحی این محصول باعث شده تا بتوان از فضاهایی که به آن دسترسی نداریم مانند سقف کمد استفاده بهینه کنیم و بیشترین حجم لوازم را در آن جای دهیم.

سبدهای ریلی

سبد ریلی یکی از اکسسوری های مخصوص کمد دیواری

این محصول به عنوان کشویی منظم و تقسیم بندی شده مورد استفاده قرار می گیرد که میتوان به راحتی انواع لباس را در تقسیم کننده های آن دسته بندی کرد. این سبدها در دو نوع حصیری و طبقه در بازار موجودند که شرکت ملونی یکی از تولید کننده های برتر آنهاست. این محصول قابلیت رگلاژ از 60 تا 90 سانتی متر را دارد.

جای البسه ریلی با دیوار شیشه ای داخل کمد لباس

جای البسه ریلی با دیوار شیشه ای

این محصول مناسب نگهداری البسه مانند حوله و لباس می باشد که نسبت به سبدهای حصیری ریلی عمق کمتری داشته و مسطح تر می باشند. این محصول در عین مقاومت بالا بسیار سبک بوده و یکی از محصولاتی است که بسیار مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. حرکت روان و نرم ریل آرامبند این محصول از دیگر ویژگی های آن می باشد.

کمد دیواری ریلی آینه دار

آینه ریلی با چرخش 90 درجه مخصوص کمد دیواری

آینه دیواری ریلی کمد دیواری در دیواره کناری آن نصب شده و برای استفاده آنرا به بیرون کشیده و بصورت 90 درجه چرخیده و روبروی شما قرار می گیرد. در فضای جلوی این آینه جای زیورالات تعبیه شده و مجهز به سیستم آرامبند می باشد. بدین معنی که با نصب ریل آرامبند براحتی و بدون کوچکترین صدا آینه قابل حرکت می باشد. شکل دیگر این محصول بدون جای زیورآلات و همراه با لامپ LED طراحی شده که نور آن فضایی مدرن در خانه ایجاد می کند.

جاکفشی

جا کفشی ریلی مخصوص کمد دیواری

یکی دیگر از اکسسوری های داخل کمد که فوق العاده نظر خانه داران را به خود جلب می کند جاکفشی می باشد. این محصول در دو مدل 8 طبقه و 12 طبقه در بازار موجود است که پس از نصب قابلیت چرخش 180 درجه داشته و در هر طبق 3 جفت کفش جا می شود. این محصول قابلیت رگلاژ داشته و ارتفاع طبقات را نسبت به هم می توان تغییر داد. با نصب این محصول می توان به تمام کفش های بهم ریخته سر و سامان داد و آنها را در طبقات این محصول دسته بندی کرد.مدل دیگر جاکفشی از نوع ریلی است که می توان کفش ها را بصورت کشویی در آن چید.این محصول نیز قابل رگلاژ و مجهز به سیستم آرامبند هست.

جاشلواری ریلی همراه با باکس کمربند و کراوات

جا شلواری ریلی همراه با باکس کمربند

این محصول بسیار مورد استقبال آقایانیست که مدام نگران چروک شدن شلوارهایشان هستند. با نصب این محصول میتوان همزمان شلوارهایتان را در یک طرف آویزان کنید و از باکس کنار آن نیز بعنوان جای کمربند و کراوات استفاده کنید. این محصول در سایز 90 و قابل رگلاژ تا 95 سانت طراحی شده است.

جا شلواری ریلی همراه سبد فلزی داخل کمد

کاربرد این محصول نیز مانند محصول بالاست و فقط به جای باکس کمربند و کراوات در کنار آن سبد فلزی مخصوص البسه نصب شده که با توجه به نیاز خود می توان هر کدام از این دو را انتخاب کرد.

جای کمربند و کراوات و زیورآلات

باکس کراوات و کمربند و زیورالات

کراوات و کمربند از دسته لباس هایی محسوب می شوند که اگر جای مشخصی نداشته باشد مدام دست و پاگیر خواهند شد. با نصب این محصول به کمربند و کراوات یا زیورآلات خود سروسامان داده و برای آن خانه ای امن بسازید.

میز اتو تاشو

 

میز اتو تاشو ریلی

از دیگر محصولات محبوب میز اتو تاشونده می باشد که قابل چرخش در هر جهتی است و در کمد هایی با عمق 50 سانت نصب می شود. لازم به ذکر است که ارتفاع لازم برای نصب میز اتو 18 سانتی متر می باشد تا بتوان آنرا تا کرده و بصورت تا شده و با حرکت ریل به داخل هدایت کرد.

رگال سقفی داخل کمد

رگال سقفی ریلی کمد دیواری

جای پیراهنی از دیگر محصولاتیست که به آن رگال سقفی نیز می گویند و با کمک یک ریل از وسط به سقف کمد قابل نصب می باشد و تنها عمق 50 سانت برای نصب نیاز دارد. در این رگال میتوان بیش از10 پیراهن را جای داد در حالیکه فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

از دیگر اکسسوری های داخل کمد دیواری ریلی میتوان به گاو صندوق و جعبه جواهرات اشاره کرد که ظاهری بسیار جالب و شکیل به کمد می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.