خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910
خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910

جدید ترین اکسسوری مدرن کابینت آشپزخانه 2020

جدیدترین اکسسوری کابینت و آشپزخانه

امروزه آشپزخانه های مدرن به تجهیزات خاصی مجهز شده اند که گاهی از خود سوال می کنیم که در گذشته چگونه بدون حضور این تجهیزات زندگی می کرده ایم. این تجهیزات باعث می شود که عملکردی آسان و ایمن در محیط آشپزخانه داشته باشیم و آشپزی برایمان خاص و سرگرم کننده باشد.

اکسسوری های مدرن آشپزخانه همچون پریز توکار، آبچکان پشت پنجره، سطل زباله ریلی مخصوص کابینت، و سوپری ها و سبدهای ریلی به آشپزخانه جلوه ای کاربردی و کارامد عطا کرده است.

در این مقاله سعی بر آن داریم که در مورد جدیدترین اکسسورهای آشپزخانه سال 2020 به صورت مفصل سخن گفته و شما را با انواع جالب آن آشنا سازیم. در ادامه به ترتیب درباره اکسسورهای ضروری از قبیل پریز توکار، آبچکان، سطل زباله، و سوپری کابینت صحبت خواهیم کرد.

ظهور نسل جالب پریز توکار در میان اکسسوری ها

از میان دو آشپزخانه با سیم کشی متعدد به روی دیوار یا نصب پریز توکار که ظاهری خوشایند و شیک در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کرده است کدام مدل را انتخاب می کنید؟پریز توکار نسل جدیدی از اکسسوری های ضروری است که نیاز به آن در بسیاری از محیط ها همچون دفاتر اداری که بر روی میزهای آن پر از وسایل الکتریکی است یا در اتاق خواب و یا در آشپزخانه که وسایل برقی فراونی در آن یافت شده و در بسیاری از  مواقع ناچار به استفاده همزمان از دو یا چند پریز برق می باشیم احساس می شود.

یکی از ویژگی های جذاب این محصول قابلیت نصب آن در نقطه دلخواهمان می باشد. بعنوان مثال شاید امکان سیم کشی داخلی و نصب پریز معمولی در محل پنجره به دلیل برخی محدودیت های ساختاری میسر نباشد اما به راحتی می توان در کنار پنجره پریز توکار نصب کرد. این محصول قابل انتقال و نصب در هر نقطه ای می باشد.

علاوه بر ظاهر زیبای این کالا از دیگر ویژگی های جذاب آن  که طرفداران زیادی به خود جذب کرده است ویژگی وایرلس در برخی مدلهای خاص می باشد. با استفاده از این ویژگی دیگر نیازی به شارژر نمی باشد و شما می توانید تلفن همراه خود را بدون نیاز به شارژر ، شارژ نمایید. از دیگر مزیت های این ویژگی آزاد بودن پریزهای توکار در حین استفاده از شارژر وایرلس می باشد. همینطور دیگر با مشکل قطعی سیم شارژر مواجه نخواهید شد و به آسانی از این ویژگی بهره خواهید برد.همینطور در بسیاری از مدلها، چند پورت USB تعبیه شده است که تنها با استفاده از کابل یو اس بی امکان شارژ تلفن همراه فراهم می باشد.

با توجه به آنکه محیط آشپزخانه در معرض آب و رطوبت قرار دارد این محصول از ایمنی بالایی با طراحی ترکیب کاور آلومینومی و پلاستیک نانو برخوردار می باشد و با ساختار مستحکم خود در محیط مرطوب زنگ نمی زند.

پریز توکار در اشکال مختلف استوانه ای، گرد، مکعبی شکل و کنج به بازار عرضه شده است که دارای قابلیت های متنوع از قبیل پورت HDMI,VGA, USB، پورت شبکه، تلفن، شارژر وایرلس و میکروفن می باشند، همینطور در حال حاضر امکان پخش موسیقی به کمک اتصال به بلوتوث در یکی از مدلهای این محصول وجود دارد.

انواع آبچکان و مدلهای نو

آبچکان یکی از کالاهای ضروری در بازار محسوب می شود که هر آشپزخانه ای به آن احتیاج دارد. همه ی ما ظروف را پس از شست و شو در محلی مناسب قرار می دهیم تا خشک شود. برای انتخاب صحیح این محصول باید چند فاکتور را در نظر بگیریید. این کالا باید قدرت تحمل وزن ظروف را به خوبی داشته باشد.همینطور باید در برابر زنگ زدگی از مقاومت بالایی برخوردار باشد. این کالا نظم دهنده خوبی است که همه ظروف را در شیارهای آن می چینیم تا خشک شود و در اندازه های 80-90-100-120 به بازار عرضه می شود. این اندازه ها متناسب با سایز یونیت نامگذاری شده اند و در واقع سایز آبچکان یونیت 80 به عنوان مثال کمی کوچکتر از 80 می باشد تا به راحتی داخل یونیت 80 جای گیرد.

با توجه به کاربری و مساحت مختلف آشپزخانه ها این محصول در مدلهای مختلف تولید می شود تا بتواند پاسخگوی انواع نیاز مصرف کننده باشد. از مدلهای آن می توان به آبچکان داخل کابینت، آبچکان رومیزی، آبچکان آویز،و آبچکان پشت پنجره  اشاره کرد. آبچکان داخل کابینت در کابینت بالای سینک و در داخل کابینت نصب می شود و در اکثر آشپزخانه ها یافت می شود. اما در آشپزخانه هایی که امکان نصب آن در داخل کابینت وجود ندارد می توان از مدلهای رومیزی استفاده کرد و در روی کانتر آشپزخانه یکی از این مدلها که در زیر خود دارای سینی مخصوص برای جمع آوری آب ظروف شسته شده  می باشد قرار داد. از دیگر مدلهای این کالا می توان به آبچکان آویز اشاره کرد که به وسیله لوله مخصوص قابل نصب می باشد. از این مدل می توان در آشپزخانه های کوچک که با مشکل کمبود فضا روبرو هستیم استفاده کرد. بین کانتر و کابینت های بالایی با نصب لوله مخصوص روی دیوار می توان از این فضا استفاده بهینه کرده و در این محل از محصولات آویز همچون آبچکان آویز استفاده کرد.

در میان انواع متنوع این محصول مدل تازه وارد اما پرطرفدار دیگری به نام آبچکان ایستاده یا آبچکان پشت پنجره به بازار وارد شده است که از مزیت های زیادی برخوردار است. این محصول در ساختار خود دارای تجهیزات آویز متنوع همچون جا اسکاجی، سبد شست وشوی میوه، جا قاشقی، جای لیوان و غش گیر سینی می باشد. با توجه به قسمت های مختلفی که بر روی آن تعبیه شده است می توان از دسترسی وسیع این کالا به خوبی استفاده کرد. آبچکان پشت پنجره برای نصب در آشپزخانه هایی که فضای پشت سینک آنها پنجره می باشد و یا به صورت جزیره ساخته شده است گزینه مناسبی می باشد. این محصول دارای تراز و تعادل خوبی در ساختار خود می باشد و قدرت تحمل وزن سنگین ظروف را دارا بوده و هرگز به عقب وارونه نخواهد شد. همینطور در دو جنس آلومینیومی و استیل در بازار وجود دارد که هر دو از نوع مقاوم و فلزات ضد زنگ می باشند.

محصولات کارآمد ریلی سطل زباله

سطل زباله ریلی با افزودن سبکی جدید و کاربردی به نمای آشپزخانه یکی از اکسسوری های فوق العاده بهینه برای ارتقای فضای آشپزخانه محسوب می شود. این محصول در مقایسه با سطل زباله معمولی از آپشن های فوق العاده ای از قبیل دو مخزنه بودن برخی مدلها و امکان تفکیک زباله های تروخشک برخوردار است. سطل های  زباله معمولی مشکلاتی مانند بوی بد، بی نظمی در فضای زیر سینک، افتادن مدام و امکان شکستگی ایجاد می کنند که با طراحی سطل های زباله ریلی این مشکل حل شده و جنس پلاستیک نانو این محصول از رشد باکتری و قارچ هایی که سبب ایجاد بو در فضای سطل می شود جلوگیری می کند. از دیگر فاکتورهای عالی نصب سطل زباله ریلی برقراری نظم در فضای زیر سینک می باشد. معمولا این محیط قبل از نصب سطل زباله ریلی به دلیل برداشتن و گذاشتن درب سطل زباله معمولی یا خالی کردن آن مدام دچار به هم ریختگی می شد که این مشکل با عرضه محصول جدید برطرف شده است. با ظهور اکسسوری های جدید فضای آشپزخانه ظاهری مدرن و تکامل یافته به خود گرفته است و امروزه نصب این دسته از اکسسوری ها از ضروریات هر آشپزخانه ای محسوب می شود.

یکی از ویژگی های حائز اهمیت سطل زباله ریلی ویژگی آرام بند با نصب ریل تاندم یا ریل ساچمه ای آرام بند است که درب کابینت به آهستگی و بدون صدا بسته می شود. این محصول به شیوه های مختلفی قابل نصب است که در برخی مدلها محصول به صورت لولایی بر روی درب نصب می شود و درب به صورت لولایی باز و بسته می شود. در برخی مدلهای دیگر محصول به کف یونیت نصب می شود و ابتدا درب کابینت را باز می کنیم و سپس محصول را با دست بیرون می کشیم. از دیگر مدلهای برتر نصب مدلی است که محصول بر روی درب نصب شده و به صورت کشویی بیرون می آید. با نصب این مدل امکان نظم بیشتری در فضای زیر کابینت وجود داشته و همینطور محصول به راحتی در دسترس ما قرار می گیرد. به عنوان مثال تصور کنید که در حال  خرد کردن یا تمیز کردن مواد غذایی بر روی تخته هستید برای خالی کردن پسماند آن با باز کردن درب کابینت سطل زباله روی درب در زیر دست شما قرار گرفته و به راحتی پسماند مواد را در آن خالی می کنید.

یکی از پارامترهای مهمی که قبل از خرید این محصول باید به آن توجه کرد اندازه یونیت می باشد. اگر در حال ساخت یا بازسازی کابینت آشپزخانه هستید شما می توانید مدل دلخواه خود را انتخاب کرده و کابینت خود را با توجه به ابعاد آن طراحی کنید .لکن چنانچه پس از طراحی کابینت خود اقدام به خرید سطل زباله می کنید ابتدا باید ابعاد یونیت خود را اندازه گیری کرده و با توجه به ابعادی که در اختیار دارید محصولی هم اندازه آن انتخاب کنید.

سوپری کابینت برای نطم بخشی

در هر آشپزخانه ای مواد غذایی و ادویه جات یافت می شود که در یخچال نگهداری نمی شود. حتما دقت کرده اید که گاهی برخی مواد غذایی مانند بسته های ژله، ماکارونی یا پودر کیک به دلیل عدم بهینه سازی فضا در طبقه های پشتی کابینت قرار داده شده و حتی گاهی فراموش می کنیم که این مواد غذایی را قبلا خریداری کرده ایم. برای حل این مشکل و سرو سامان دادن به مکان این نوع مواد غذایی که خارج از یخچال نگهداری می شوند سوپر مارکت کابینت ایده جدید بازار می باشد.

امروزه افراد دارای مشغله کاری زیاد می باشند و فرصت خرید روزانه مواد غذایی را ندارند. از اینرو لازم است فضایی در آشپزخانه تعریف شود که بتوان بطری ها، کنسرو ها ، مواد غذایی بسته بندی،و ادویه جات را در آن ذخیره کرد. برای ذخیره مواد غذایی و ایجاد فضایی بهینه و کاربردی یکی دیگر از اکسسوری های لازم سوپرمارکت کابینت بوده که مینی سوپرها و سبدهای ریلی و تکمیلی کابینت نیز در زیر مجموعه ی این دسته قرار می گیرند.

در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های اساسی این محصولات می پردازیم که یکی از آنها سروسامان دادن به محیط آشپزخانه می باشد. شما می توانید خریدهای خود را طبقه بندی کرده و آن ها را در دسته بندی های منظم بچینید. ویژگی ضروری دیگر این محصول بهینه سازی آشپزخانه به شکلی مطلوب می باشد. سوپری های آشپزخانه که در شکل سوپر وسط و سوپریخچالی به بازار عرضه می شوند قابل استفاده در کم عرض ترین فضاها حتی به طول 15 سانتی متر می باشند. آنها در ارتفاع و ابعاد متنوع طراحی شده اند و در کوچکترین آشپزخانه ها نیز قابل نصب می باشند. سوپر وسط در عمق های کم نصب شده و به صورت کشویی بیرون می آید. سوپر یخچالی که یکی دیگر از مدلهای این محصول می باشد به گونه ای طراحی شده که می توان بر روی درب آن نیز همانند یخچال مواد غذایی قرار داد، همینطور قسمت درونی این محصول به کمک ریل بیرون می آید.

از دیگر محصولات کاربردی بازار استفاده از سبدهای ریلی تکمیلی بوده که حتی می توان قابلمه های بهم ریخته را نظم داده و به گونه ای منظم و صحیح در روی آن چید. از دیگر مزیت های تجهیزات تکمیلی استفاده از آنها حتی در فضاهای کنج می باشد. بعنوان مثال مدل لمن کرنر با شکل لوبیایی زیبای خود در فضاهای کنج نصب می شود.

در میان انواع مینی سوپرها که دارای ارتفاع و عرض کمتری می باشند و در کابینت های پایینی قابل نصب هستند می توان به مدلهایی که بر روی درب یادر کناره کابینت نصب می شوند اشاره کرد. شما می توانید با نصب یکی از آنها در کابینت زیر اجاق گاز تمامی ادویه جات خود را در طبقات آن چیده و دسترسی سریع به این مواد غذایی کاربردی که همیشه در حین آشپزی به آن احتیاج دارید بیابید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی بر آن شد تا پرکاربرد ترین و جدید ترین اکسسوری های آشپزخانه به شما معرفی گردد. شما می توانید با خرید مطرح ترین برندهای بازار از قبیل برند آلبا، ملونی و آدلان انتخابی احسنت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.