خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910
خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910

درباره جک کابینت

جک کابینت

درباره جک کابینت

با توجه به انواع مختلف جک های کابینت و تنوع آن ها نکات زیر را برای انتخاب جک مناسب در نظر بگیریید.

جک کابینت را با درنظر گرفتن میزان سنگینی درب کابینت انتخاب کنید. برای درب کابینت سبک نباید جک با تحمل نیوتن بالا استفاده کرد. انتخاب جک با نیوتن بالا برای درب کابینت سبک سبب پرت شدن درب آن به هنگام باز کردن و فشار به لولا به هنگام بستن می شود. جک های کابینتی از نوع مصرفی هستند که بعد از مدتی خراب شده و نیاز به تعویض دارند.

چه جکی مناسب چه سایز کابینتی است؟

برای درب های تا اندازه 70 از جک 80 نیوتن و برای درب های 70 تا 1 متر از جک 100 نیوتن استفاده می کنند و برای درب های بالای 1 متر از جک 120 نیوتن استفاده می کنند. البته برخی از نصابان از دو جک برای یک در استفاده می کنند که در این صورت می توان بعنوان مثال از دو جک 80 نیوتنی استفاده کرد.

از جک های کابینتی معروف می توان به جک اچ کا، جک اچ اس، جک اتوبوسی، جک پمپی اشاره کرد.

جک اچ کا مناسب کابینت هایی با محدودیت ارتفاع مثل کابینت بالای یخچال می باشد. زیرا دارای یک سیستم بالابر قائم می باشد. این جک حرکتی آهسته و بی صدا دارد. جک اچ کا اونتوس دارای عمر بالایی است و یکی از بهترین برند های جک اچ کا برند بلوم می باشد.

جک اتوبوسی:

این نوع جک در سرویس خواب یا کابینت های افقی استفاده می شود و عملکرد آن مانند باز شدن درب اتوبوس است به همیل دلیل به جک اتوبوسی شهرت دارد.

جک اچ اس: از این جک برای درب های خیلی کوچک استفاده می شود.

جک پمپی:

جک های پمپی بیشترمناسب باز کردن درب آبچکان ها می باشند. این جک ها به دلیل داشتن واشر برنجی دوام بالا و عملکرد خوب نسبت به جک های دیگر موجود در بازار برتری یافته اند. برای انتخاب عملکرد مناسب جک پمپی به عرض و وزن درب کابینت دقت نمایید.

در فروشگاه ایما یراق می توانید انواع مدل های جک کابینت را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.