خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910
خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910

پریز توکار و نقش آن در دکوراسیون داخلی

پریز توکار و نقش آن در دکوراسیون داخلی

 

پریزهای برق از مواردی در خانه هستند که احتیاج به آنها امری ضروری است اما توجه چندانی به آن نمی شود.پریز توکار راه حلی جالب برای آپارتمان های امروزی است و گزینه ای شیک در دکوراسیون داخلی منزل محسوب می شود. یکی از ویژگی های اصلی این محصول مخفی بودن آن وقتی از آن استفاده نمی کنیم می باشد. اگر در حال به روز کردن منزل خود می باشید این محصول یکی از گزینه های برجسته برای انتخاب است. در اینجا به بررسی چند علت برای انتخاب این محصول می پردازیم.

  • آنها در دید نیستند

سطح مخقی و غیر قابل دید پریز توکار

پریزهای معمولی روی دیوار طرح روی دیوار را نامطلوب کرده و خیلی جلوه ی خوشایندی ندارند. اما پریز توکار به صورت مخفی نصب شده و همانطور که از اسم آن پیداست نصبی توکار دارد. آنها فقط در هنگام استفاده از کادر خود بیرون می آیند.

  • آنها مناسب و راحت هستند

پریزهای معمولی روی دیوار به این معنی هستند که باید همه ی وسایل در نزدیکی منبع تغذیه برق چیده شوند که معمولا این کار ظاهر دکوراسیون منزل ما را بهم می ریزد. اما پریز توکار را می توان به نقطه ای که دلخواهمان است انتقال دهیم. این محصول انعطاف پذیری بالایی برای نصب در هر مکانی دارد.

  • آنها اغلب چندکاره اند

پریزهای توکار چندکاره اند

بسیاری از مدلهای این محصول بیش از یک سوکت برق دارند. همینطور اغلب آنها مجهز به شارژر USB یا شارژر وای فای برای برخی مدل های گوشی های هوشمند می باشد. این محصول با جندکاره بودن خود نیاز ما را از چند جهت برطرف می سازد.

  • آنها زیبا هستندپریز توکار زیبااین محصول در رنگهای متالیک و شیک  و طرح های زیبای استوانه ای، مکعبی شکل، گرد، دیواری و کنج و همینطور در مدل استیل و پلاستیک مرغوب در بازار موجودند. طراحی زیبای ظاهری این محصول به دکوراسیون داخلی جلوه ای زیبا می بخشد
  • آنها ایمنی دارند
  • ایمنی پریز توکار در برابر آباین محصول دارای محافظ نوسان برق می باشد و از ترکیب آلومینیم و پلاستیک در اکثر مدل ها ساخته شده است که در برابر رطوبت ایمنی بالایی دارد. همینطور جنس محصول بگونه ایست که در معرض فضای مرطوب زنگ نمی زند.این مدل را با عنوان پریز لمسی آسانسوری موتور دار مدل ۱۰۱۴ ملونی می شناسند.
  • قابلیت نصب در کنار پنجره

قابلیت نصب پریز توکار در کنار پنجره

پنجره ها عموما بخشی از دیوار را پوشانده و امکان سیم کشی دیواری بر روی آن وجود ندارد. اما این محصول را می توان به راحتی در کنار پنجره یا بر روی صفحه ام دی اف آن نصب کرد.

  • مجهز کردن آشپزخانه جزیره ای به برق

تجهیز آشپزخانه جزیره ای به پریز توکار

یکی از مدلهای شیک آشپزخانه مدل جزیزه ای می باشد. اما در این سبک آشپزخانه به دلیل کمبود دیوار نیاز به پریز برق محسوس تر می باشد. پریز توکار در این نوع آشپزخانه راه حلی شگفت انگیز و کاربردی می باشد. شما می توانید صفحه کانتر خود را برش داده و در فضایی کم مدل مطلوب خود را نصب کنید.

8-کاربرد در میز اداری

کاربرد پریز توکار در میز اداری

با توجه به نیاز روزافزون کاربران به وسایل الکتریکی و وسایل هوشمند در هر محیطی خصوصا در محیط اداری نیاز به این محصول حس می شود. محیط اداری مملو از وسایلی همچون تلفن، پرینتر، فکس ، مانیتور و کیس کامیپوتر است که همگی باید به برق متصل باشند. مسلما استفاده از سه راهی های متعدد جلوه ای ناخوشایند در این محیط ایجاد خواهد کرد. بهترین راه حل برای استفاده آسان از وسایل الکتریکی نصب پریز توکار بر میزکار اداری است. پیشنهاد می شود در محیط اداری از مدل های گرد یا استوانه ای استفاده کنید چرا که به فضای کمتری برای برش نیاز دارد.

پریز توکار میز فول ملونی مدل ۱۰۰۲۴ گزینه مناسبی برای نصب در ادارات و آشپزخانه یا اتاق خواب می باشد. همینطور در آشپزخانه های جزیره شکل که دیوار در آن ساخته نمی شود این محصول گزینه مناسبی می باشد. برای خرید پریز توکار لازم است فاکتورهایی را با توجه به نیاز خود در نظر بگیریید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

چقدر می خواهید خرج کنید؟

چندین فاکتور وجود دارد که هزینه کلی این محصول را در برمی گیرد. برای مثال مدل، تعداد سوکت برق، رنگ، تعداد پورت USB و شبکه از ویژگی هایست که در قیمت این محصول تاثیر گذار است. با توجه به نیاز خود محصولی را انتخاب کنید که پاسخ گوی نیاز شما باشد و هزینه آن برایتان مقرون به صرفه تمام شود.

نحوه بیرون آمدن و حرکت

نحوه بیرون آمدن و حرکت پریز توکار

نحوه حرکت مدلهای مختلف این محصول با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال در مدل موتوردار این محصول پریز توکار با لمس دکمه لمسی خود قابلیت حرکت به بیرون را دارد. در برخی دیگر از مدل ها باید آن را به کمک دست بیرون بکشیم. بعضی مدلهای دیگر نیز بصورت دکمه ای حرکت می کنند.

فضای مورد نیاز

فضای مورد نیاز برای نصب پریز توکار

فضایی که قصد دارید در آن این محصول را قرار دهید اندازه گیری نمایید. آیا امکان برش صفحه ام دی اف برای نصب وجود دارد؟ آیا به پریز برق نزدیکی دارد؟ حتما ارتفاع محصول و دیگر ابعاد آن را اندازه گیری نمایید. هم فضای داخل کار و هم فضای سطح کار را جهت اندازه گیری بررسی نمایید.

به چه ویژگی هایی نیاز دارید؟

برد این محصول از 2 سوکت برق تا 4 سوکت دارای تنوع می باشد. چند سوکت برق برای کار شما کافی می باشد؟

آیا به پورت USB احتیاج دارید؟ چند پورت USB برای شما کافی است؟ پیشنهاد می کنم وجود پورت یو اس بی بر بورد محصول را در نظر بگیریید چرا که امروزه همه افراد مجهز به گوشی هوشمند و تبلت می باشند و وجود پورت USB ضرورت دارد.

نور LED  که ظاهری زیبا و لوکس در دکوراسیون منزل ایجاد می کند می تواند یکی دیگر از فاکتورهای انتخابی شما باشد. برخی مدلهای این محصول دارای LED نیز می باشند که چنانچه تمایل داشته باشید می توانید آن مدل را انتخاب کنید.

پورت دیتا

انواع پورت دیتا در پریز توکار

پورت شبکه و دیتا یکی از مواردی است که ممکن است به آن احتیاج داشته باشید. بعنوان مثال مدل های مجهز به پورت شبکه را میتوان برای میز کنفرانس خریداری کرد. همینطور این مدل برای کسانی که مدام به شبکه و اینترنت وصل هستند کاربرد دارد.

شارژر وایرلس

شارژر وایرلس پریز توکارچنانچه گوشی آیفون دارید و قابلیت شارژ وایرلس دارد استفاده از مدلهایی از محصول که دارای شارژر وایرلس هستند گزینه مناسبی می تواند باشد.

بررسی پریز توکار از منظر دکوراسیون داخلی

امروزه این محصول به یکی از گزینه های پرکاربرد در دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه تبدیل شده است چرا که نقش وسایل برقی در اطراف را نمی توان نادیده گرفت و همه آن ها به پریز جهت اتصال به برق نیاز دارند.

اما چگونه می توان از منظر دکوراسیون داخلی از این وسیله به بهترین نحو ممکن استفاده کرد؟

چیدمان منظم وسایل در اطراف این وسیله خود یکی از ایده های دکوراسیون داخلی است که نظم و هماهنگی را در قالبی منظم تعریف می کند. به عنوان مثال کانتر آشپزخانه خود را در نظر بگیرید که پر از وسایل برقی است و پریز توکار بعنوان راه حلی برای استفاده همزمان از چند وسیله برقی در این محیط نصب شده است. اگر وسایل برقی را بگونه ای منظم در کنار این محصول بچینیم از منظر دکوراسیون داخلی مناسب ترین بهره برداری را از این محصول می توان انجام داد.

یکی دیگر از تاثیرات جالب این محصول در دکوراسیون داخلی بزرگتر به نظر آمدن فضایی است که این وسیله در آنجا نصب می شود. شاید در نگاه اول این موضوع بعید بنظر برسد اما وقتی بهم ریختگی سیم ها از میزکار یا فضای نصب شما با استفاده از این محصول جمع می شود بصورت ناخودآگاه فضا بزرگتر نشان داده می شود.

در کنار موضوعاتی که از منظر دکوراسیون داخلی مورد بررسی قرار گرفت نما و سبکی که این محصول در منزل یا محیط کار بوجود می آورد از مسائل مهم دیگر می باشد که باید به آن توجه کرد. پریز توکار از دسته محصولاتی است که به تازگی وارد بازار شده و در طراحی های جالب استوانه ای و مکعبی و گرد مناسب همه نوع سبکی می باشد اما خود به تنهایی یعنی سبک و طرحی نو. آنها نمایی تمیز و جالب به دکوراسیون منزل می افزایند

سیم های روی میز هم مورد دیگری است که با جمع شدن و مرتب شدن در روی میز کار نمایی منظم به خود گرفته و سبک دکوراسیون داخلی اتاق را تازه می کند.

جمع آوری سیم های رومیز با پریز توکار

لازم به ذکر است که در مقایسه با خرید تابلوهای گران قیمت و برخی دکوری های سنگین تهیه پریز توکار که محصولی کاربردی است نقش اساسی تری از منظر دکوراسیون داخلی برای فضای مورد نظر ما دارد و نسبت به بسیاری از ایده های مربوط به طراحی داخلی منزل مقرون به صرفه بنظر می آیند.

امیدواریم با استفاده از ایده های نوین این مقاله بتوانید به راحتی بهترین دکور را با استفاده از این محصول کاربردی در محیط کار خود یا در منزل فراهم آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.