خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910
خرید آسان، سریع و راحت از محصولات سایت : 2236117-0910

چرا باید سطل زباله ای مناسب برای کابینت خود انتخاب کنیم؟

یکی از پراهمیت ترین و کاربردی ترین قسمت های خانه آشپزخانه است که نیاز به تجهیزاتی دارد که کاربری ما را راحت تر کند. امروزه برای هر کدام از نیازهای کاربردی تجهیزاتی طراحی شده که در کنار شکل ظاهری مناسبی که به فضا می دهند به ما کمک می کنند که با آسودگی خاطر بیشتری در فضای آشپزخانه فعالیت نماییم. سطل زباله کابینتی یکی از محصولاتی است که بنا به دلایل زیادی هر آشپزخانه ای نیاز به نصب یکی از آنها دارد. آشپزخانه شما مدرن یا کلاسیک باشد در هر صورت نیاز به سطل زباله ای مناسب دارد. سطل زباله معمولی مشکلاتی مانند بلند کردن، افتادن، خراب شدن دسته ها، شکستن پلاستیک، ترک برداشتن و ایجاد بو دارد. شاید با قرار دادن سطل زباله ای معمولی در کابینت زیر سینک دچار مشکلاتی همچون پیچیدن بوی زباله در فضای زیر سینک می باشید یا با هر بار باز کردن درب کابینت ناچار به برداشتن درب زباله و خالی کردن زباله در آن هستید که کار شما را سخت کرده است. ممکن است به فکر راه حلی اساسی برای پایان دادن به امر هدر دادن انرژی برای تکرار برخی کارهای روزمره باشید.سطل های زباله توکار کابینتی این قبیل مشکلات را حل کرده و با دوام و کیفیت بالا به کمک افراد خانه دار آمده اند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی دلایل برای انتخاب سطل زباله کابینتی توکارمناسب بپردازیم.

افزودن سبکی زیبا به نمای آشپزخانه

یکی از مسائلی که ممکن است به آن فکر کنید ایجاد جلوه ای زیبا در آشپزخانه است. شاید بدنبال راه حلی برای پنهان کردن سطل زباله خود در آشپزخانه هستید. انتخاب سطل زباله کابینتی راه حل پایان دادن به نمای نامطلوب حضور این وسیله در منزل هست.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مورد دیگریست که با انتخاب این محصولات جلوه ای زیبا به خود می گیرد.طراحی برخی سطل های زباله به رنگ استیل و برخی به رنگ طوسی و این قبیل محصولات که رنگی خنثی و قابل هماهنگی با وسایل آشپزخانه است فاکتور دیگری برای انتخاب این محصولات می باشد. ایجاد نظم در آشپزخانه یکی دیگر از پارامترهای دکوراسیون داخلی شیک و مدرن می باشد که این مدل محصولات با حرکت ریلی و پنهان شدن در فضای داخل کابینت به وجود می آورند.

کاربری بسیار راحت

کاربری آسان استفاده از سطل زباله ریلی

این محصولات با حرکت بر روی ریل به آسانی حرکت کرده و از کابینت خارج می شود و برای استفاده در زیر دست قرار می گیرد و از خم و راست شدن مداوم جلوگیری می کند. با این امتیاز دچار خستگی کمتری با فعالیت در آشپزخانه  می شوید و از استفاده از این محصول لذت خواهید برد.همچنین در برخی مدل ها مانند مدل 707 آلبا با نام سطل زباله قابل اتصال به درب تنها کافیست درب را باز کنید تا سطل زباله به همزمان با باز شدن درب از درون کابینت بیرون بیاید و آماده ی انداختن زباله به داخل آن شود.

جلوگیری از انتشار بوی بد زباله

انتشار بوی بد زباله

یکی دیگر از مواردی که  حتما همه ی شما تجربه کرده اید  پیچیدن بوی بد ناشی از زباله در آشپزخانه است.قطعا برای هیچ کدام از ما چنین چیزی خوشایند نبوده و شما هم به فکر راه حلی برای از بین بردن این فرایند هستید. انتخاب محصولی که طراحی مناسبی برای از بین بردن این معضل داشته باشد یکی از گزینه های انتخاب درست وقابل بررسی است. سطل های زباله توکابینتی با طراحی کاربردی خود و جنس پلاستیک مرغوب و فشرده شده آنتی باکتریال بوده و مانع از رشد و نمو باکتری ها و ایجاد بوی بد در فضای آشپزخانه هستند. از طرف دیگر درب این سطل ها فلزی و ثابت بر روی شاسی میباشد و شما نیاز به برداشتن درب نخواهید داشت بلکه با حرکت ریلی محصول در زیر درب قرار می گیرد.

تفکیک زباله و بهبود محیط زیست از منزل

تفکیک زباله با استفاده از سطل زباله ریلی دو مخزنه

در میان انواع طرح های متنوع این محصولات در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ در بازار موجودند که برخی از آنها بصورت تک مخزنه(سطل زباله ریلی تک مخزنه) و برخی دیگر دومخزنه (سطل زباله زیر سینکی دو مخزنه) به منظور تفکیک زباله تر و خشک به بازار عرضه شده اند. با استفاده از سطل های دو مخزنه به  فرایند تفکیک زباله در مبدا کمک شده و نقش موثری در بهبود محیط زیست  و جلوگیری از آلودگی خواهیم داشت. همینطور تفکیک زباله های تر و خشک در کاهش بوی پسماندها بسیار موثر خواهد بود.

افزودن نظم به آشپزخانه

افزودن نظم به آشپزخانه با نصب سطل زباله ریلی

یکی از دلایل دیگر انتخاب این محصولات کمک به خلوت تر شدن محیط آشپزخانه است.با نصب توکار این محصول فضایی بازتر در محوطه آشپزخانه در اختیارمان قرار می گیرد که هم ظاهر آن خوشایند تر شده و هم بانوی خانه با آسودگی به فعالیت مطلوب در آشپزخانه بدون ایجاد بی نظمی  می پردازد.

بهینه کردن فضای زیر سینک و بهداشت آن

بهینه کردن فضای زیر سینک با نصب سطل زباله ریلی

سطل های زباله توکار کابینتی با ساختار ریلی خود و نصب شاسی فلزی در کابینت زیر سینک که بهترین مکان برای نصب این محصولات می باشد گزینه مناسبی برای ایجاد فضایی خوشبو و منظم در آشپزخانه می باشند. محل نصب این محصولات معمولا زیر سینک کابینت در نظر گرفته می شود چراکه سینک ظرفشویی محلی است که  پس از شستن ظرفها و آشپزی  زباله در آن تولید شده و بهترین مکان برای خالی کردن زباله ها زیر سینک ظرفشویی می باشد.با نصب این محصولات در زیر سینک بهداشت و شست و شوی فضای سینک راحت تر شده و آشپزخانه شکلی مطبوع به خود می گیرد.

استفاده بهینه از فضای زیر سینک یکی از دلایل اصلی انتخاب این محصولات است چرا که بهترین مکان برای نصب این محصولات زیر سینک می باشد. همانطور که می دانید در کابینت زیر سینک سیفون نصب شده و این کابینت معمولا بی استفاده باقی می ماند.برای استفاده  کاربردی از این فضا سطل های زباله توکابینتی با نصب ریلی خود به بازار آمده اند تا فضای بهم ریخته زیر سینک را نظم بخشیده و کارآمد کنند. در این فضا معمولا مواد شوینده و سطل زباله قرار می دهند که هر چند مدت یکبار دچار بهم ریختگی و بی نظمی می شود. با نصب سطل زباله ریلی در این مکان می توان به این فضا نظم بخشید و این فضارا کاربردی کرد.

در اینجا لازم است که به یکی از مدلهای جالب و متنوع این محصولات اشاره کرد که در کنار آن سبدی برای نگهداری مواد شوینده تعبیه شده است و فضای کابینت زیر سینک را دوچندان نظم داده و کاربردی می کند.شما براحتی می توانید از سطل زباله خود استفاده کنید و در کنار آن در درون سبد مواد شوینده همچون ریکا، تاید، وایتس و دیگر مواد را قرار دهید.

طراحی و کارایی فوق العاده

طراحی ساده و کاربردی این محصولات یکی دیگر از دلایل مناسب بودن آنها برای منزل می باشد چرا  که نیاز به نصاب ندارند و با استفاده از چند پیچ و دریل قابل نصب در درون بدنه کابینت هستند. مورد دیگری که برای همه اهمیت دارد کارایی بالای محصول است. اگر تصمیم به هزینه برای تهیه این دسته از محصولات دارید مسلما یکی از دلایل انتخاب دسترسی سریع و آسان است. طراحی این محصولات بگونه ایست که از زیر کابینت خارج شده و به راحتی برای استفاده در دسترس ما قرار می گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.